Strike Witches, the 501st Joint Fighter Wing girls, are back from battle and ready to relax as best they can! War with the deadly Neuroi won’t last forever, but one thing is certain, the war on laundry is eternal. Join these aerial combat cuties in a down-to-earth series highlighting the team’s hijinks between missions.
Hartmann’s filthy room is to the point where it’s out of control. The rest of the 501st comes to clean it, but finds things are worse than they feared.
Mio’s hair is getting a little long, but is it safe to let anybody in the 501st cut it?
War is tough, but Miyafuji is ready to solve everybody’s stress-related problems.