Suenos de Oro
The true story of three Colombian legends who overcame adversity to claim Olympic glory. Based on the lives of Yuri Alvear, Óscar Figueroa, and Ingrit Valencia. A powerful tale of sacrifice, grit, and the triumph of the human spirit.