Sullivan & Son
During the annual 'Father and Son Darts Tournament,' Owen decides he wants to search his real dad as Jack works out his abandonment issues with Steve. And Hank and Carol try to hide an old secret.
Owen and Carol bring a new act to the bar, while Steve and Melanie uncover middle school mysteries.