Super Robot Monkey Team Hyperforce Go! Super Robot Monkey Team Hyperforce Go!
This sci-fi anime adventure centers on a young teen named Chiro who — with the help of five high-tech cyborg monkeys — transforms into the brave fighter, bold leader, and great hero he always wanted to be.
Chiro's television heroes, the Sun Riders, show up in Shuggazoom City. Chiro's ecstatic until their motives turn out to be less than heroic.
A former Monkey Team member, a sixth monkey, Mandarin, returns to take over Shuggazoom City and attempts to turn the overconfident Chiro into his apprentice.