Superhero Kindergarten
The First Day of School
Arnold Armstrong, formerly the superhero Captain Fantastic, faces an unexpected career change after losing his superpowers in a final epic showdown with Dr. Superior.
Art of the Steal
A fieldtrip to the Greenville Museum of Art is interrupted by a critical mission: work as a team to save the museum's most precious painting from two clever art thieves.
Hammy, the new class pet and mascot, teaches the kids about taking care of a pet - and the kind of trouble a hungry super-powered hamster can cause!
The Super K's meet their arch-nemeses, the Fearsome Foursome, and learn about the importance of perseverance.
Dueling sleepovers and pranks lead to a lesson on overcoming your fears - real or imagined.
A superhero lesson on creative thinking leads Billy to question what it means to be a monster.