Superhuman Experience
What does it mean to be superhuman? For 30 years, David Verdesi has traveled the far edges of the globe, searching for the impossible - immersing himself in over 60 ancient cultures to discover how to harness human potential through energy work. PBS favorite Lee Holden distills this modern mystic's discoveries in The Superhuman Experience series.