Supernormal
The lines between work and everything else don't exist: Patricia (Miren Ibarguren) brings her work home and her family to the office. She is intelligent, funny, loyal, tender, ambitious, and unbearably demanding. Her husband Alfonso (Diego Martín), children, and employees adore and hate her in equal measure. Patricia knows no boundaries, but when she crosses them and needs someone to solve her problems, her secretary Marisol (Gracia Olayo) and her family will be essential to finding solutions.
Christmas is round the corner: a time of peace, love, joy... and in the case of Patricia and Alfonso, absolute stress.