Superstition
Calvin Hastings returns home to reconnect with his family, but the reunion is cut short by a string of killings instigated by a supernatural villain only Calvin & his family can take down.
The Dredge sends a Trojan horse to the Hastings Funeral Home to gather information about the Ring of Solomon; Calvin and Isaac subdue the intruder, but it comes at a great cost.
Isaac sends a mysterious half human/half infernal to help Calvin et al with the fight in La Rochelle. Meanwhile, Bea, Garvey and Tilly grapple with how to properly bury a known racist.
While on a case, May is sucked into a mysterious mirror world, and the Hastingses must save her before the witch that inhabits the mirror world escapes using May's comatose body as a free ride.
The Hastingses are visited by a local mystic, Aunt Nancy, who believes she has the answer to defeating The Dredge.
The Dredge returns, but this time he inhabits the body of May's old flame, Dr. Kim; Calvin trains; Garvey grapples with her parents' rekindled romance.