Surviving Escobar - Alias JJ
Inspired by real events, this drama series follows JJ, a former Medellín Cartel hitman who surrenders after Pablo Escobar's death. In prison, he faces threats, betrayals, and family conflicts while fighting to survive.
After Escobar's fall, hitman JJ surrenders and enters prison, where he confronts rival inmates and rebuilds his influence to survive behind bars.
JJ's wife Alexandra and mother Rosa become targets outside prison while inside, JJ submits to gang leader Abel Mahecha.
Authorities foil Mahecha's escape after a tip. Alexandra and Rosa flee police pursuit and Rosa suffers a critical injury.
To gain Mahecha's trust, JJ sabotages a rival escape attempt and proposes a new plan. Alexandra goes on the run.
Rosa reveals JJ's hidden money to the detectives while a failed escape attempt forces JJ into another violent confrontation.
Using JJ's plan, 3H and El Potro escape prison, forcing JJ to deal with the fallout as Alexandra agrees to cooperate with detectives.