Swimming with Monsters
Anaconda
Wildlife naturalist Steve Backshall travels to a remote area of Brazil where he'll search for the world's biggest snake - the Anaconda. He will swim underwater with the snake in it's own territory - a dangerous mission that no one's attempted before.
Hippo
Wildlife naturalist Steve Backshall travels to Africa to embark on a dangerous mission to swim underwater with the fiercely territorial and unpredictable hippo. No scientific team has ever attempted to study hippos underwater in the wild, until now.