Tacoma FD
On the Hot Seat
Tacoma FD's newest chief, Terry McConky, is under scrutiny by the city council to get serious about his station's ratings. Meanwhile, Terry's crew puts his job in jeopardy by engaging in a ridiculous competition for a super sawft prize.
Andy's big welcome from a different team of firefighters has him questioning his place within his own crew. Meanwhile, Eddie spars with a new top chef at the station to win the annual pancake cook-off!
FD braces for a night of insane full moon rescue calls. Plus, Eddie and Granny go on active appendage duty and Ike gets bitten into an altered state.