Taelgia
In Södertälje, families, police and criminals get entangled in a web of loyalties, demands and guilt. At the same time, some young people are trying to find a way to a better life, which leads them on dangerous missions.
After his father's mistake, 16-year-old Gabriel relocates to Ronna, where he meets the criminal Marko; Gabriel's sister Magda joins the elite Taelgia basketball team; in Södertälje, Sibel becomes the first Syriac police officer.
The shooting at the police station leaves Gabriel in shock; Baloo and Jackie attempt to persuade Marko to confess that he is the shooter; Sibel is teaming up with police colleague Johan.
Baloo assigns Marko a deadly mission; Gabriel's strange behaviour gets him suspended from school; basketball star Lilly impresses Magda; Sibel struggles with her loyalties.
Marko attempts to clarify himself to Baloo; Lilly offers a tempting deal to Magda; Gabriel's mother, Lucia, struggles to get Gabriel on the right track; Sibel's loyalty to the police force is called into question.
Marko gets a highly important call and asks Gabriel for help; Sibel alerts Magda and sets up a meeting with Jano; Magda discovers a drawing of a weapon and starts to feel anxious.