TAMAYOMI
Yomi has given up baseball since no one can catch her special throw. But then she reunites with her childhood friend on the very first day of high school.
An actual team begins to take shape when some 1st-years show up to play. But to get a couple upperclassmen to stay will take some special convincing.
Despite facing a powerhouse of an opponent, the newly-formed team plays their first practice match and proves these underdogs aren't to be overlooked.
The team tries to snag their first win in a practice game by changing up the lineup, but Tamaki doesn't want Yomi throwing her special pitch.