Tattoo Nightmares
Killer Skyline
Gus tackles a horrible L.A skyline tattoo but the pain is too much for his client, Tommy covers a pot leaf that's ruining a guy's job prospects, and Jasmine tries to give her client his swagger back by inking over an ex's portrait.
Dragon Slayer
Gus attempts to cover a dragon tramp stamp that's ruining the client's sex life, Tommy runs into a complicated fix of a man's belly button tattoo, and Jasmine has the weight of an emotional Marine riding on her tattoo overhaul.
Jasmine tries to cover tribal flames and put a prank in the past, Gus attempts a full back piece to cover a client's original tattoo, while Tommy works on super fan with a busted pinup but his fix runs into major problems.
A client hopes Gus can design a pirate to cover his Vegas mistake, Tommy is asked to memorialize a guy's dead parents with dead parrots, while Jasmine struggles to make a tribal art tat a distant memory for her client.