Tattoos After Dark
Betty gets a face tattoo after leaving her fiancée. Gabrealla gets a larger back corset piercing than she bargained for, and Jersey Joe gets a late night client he won't forget in a hurry.
A couple who barely know each other get matching tattoos, while a mom celebrates her daughter's 21st with a piercing that goes wrong. Victoria gets a painful tattoo in her famous cousin's honor, and Christine shoots down a touchy client.
Chucky gets a skull tattoo to forget his ex, James gets a blessed tattoo on his face and Destiny gets pierced, twice, in a sensitive area.