Te doy la vida
Una esperanza de vida
Ernesto and Elena seek to save the life of their adoptive son Nico since he suffers from leukemia, so they need to locate Nico's real mother, but they find Pedro, who, although he does not believe he is the biological father, is tested for DNA.
Secreto de adopción
Ernesto is jealous of the relationship that is born between Pedro and Nicolas, he is upset to see that Esther wants to meet her grandson, so she demands that Pedro not have any type of relationship with his son.
They start Nicolas' chemotherapies, but he feels sick after receiving them, Pedro talks to him and asks him to really want to. Elena gets very distressed about her son's health.
Elena does not understand Ernesto's reaction to Pedro's help. Nicolas worsens in his health and Gina dies of jealousy when they see Pedro and Elena together.
Elena no longer supports Ernesto's claims, so she agrees to end her friendship with Pedro for the good of Nicolas and her marriage. Pedro ends with Gina. Nicolas' bone marrow transplant is a success.