Te Voy a Enseñar a Querer
Diana Rivera is a young and brave veterinarian who falls in love with Alejandro Méndez, the owner of the ranch where she works, without realizing that his son is Pablo, her most faithful suitor. Upon discovering the love between them, Pablo becomes depressed and makes a desperate decision. Guilt and intrigue force Diana and Alejandro to endure an intense struggle against their feelings and the evil that surrounds them.