Decisiones: Unos Ganan, Otros Pierden
A series of self-contained episodes featuring touching fictional stories that presents the reality of US Hispanics in today's world and decisions that change their lives. Each episode reflects the reality of the country where the story takes place, in some cases maintaining a link with the lives of Latinos in the United States.