La Venganza
Twenty-five years after enduring one of the biggest tragedies of her life, Helena Fontana is ready to move on to the next chapter and marry Luis Miguel Ariza. Unfortunately, her envious sister tries to strip away her happiness by pretending Luis Miguel is cheating on her, causing Helena to have a heart attack. Death does not stop Helena, and her spirit finds its way into the body of Valentina Díaz, the body she will use to carry out her revenge against everyone who betrayed her and caused her death.