El Juramento
Santiago swears to get revenge on the woman who drove his brother, Diego, to suicide. He only has a pendant and her name's initial letter: A. The plan is to find her, seduce her and ruin her life. When he meets Andrea, he feels an instant attraction for her, and, due to her cousin Alma's lies, he concludes she is the woman who destroyed his brother's life. Andrea falls in love with Santiago, unaware of the real intentions behind their sped-up marriage. She dedicates her life to showing her passion and innocence to her husband. He refuses to believe her. He believes more in the false evidence Alma, the real culprit, gives him, but the unbearable life he had sworn to give Andrea becomes his own as he falls deeper and deeper in love with her. With that love comes a force more potent than revenge: jealousy. His jealousy even makes him forget his oath because when he finally discovers the truth about Alma and Diego, he still can't trust Andrea.