Velo de Novia
Emociones fuertes
Andrea's health does not allow her to enjoy Jose Manuel's races, as she cannot suffer strong emotions. Ricarda prevents German from committing suicide, but he asks her to kill him.
Raquela gets furious at the thought that Jose Manuel might be interested in Angeles. Ani shows that she hates her sister because of the envy she feels for her.
Azael tells Angeles that he knows she is in love with Jose Manuel, but will not allow her to betray Raquela. Filemon is determined to force Andrea to marry Rafael even though she does not love him.
Filemon requires Andrea to forget about Jose Manuel forever. Angeles sees Raquela kissing Aaron and berates them for cheating on Jose Manuel.
Andrea tells Raul that she knows that he was one of the criminals who broke into the party. Jose Manuel tells Raquela that he will not marry her because he does not love her.
Jose Manuel confesses Raquela that he does not love her. Andrea is surprised to learn that Angeles is not Jose Manuel's girlfriend. Raquela gets furious because Jose Manuel is interested in Angeles.