Tu vida es mi vida
Paula discovers that she has a terminal illness and has 6 to 8 months to live. She rethinks her existence and leaves her job as a businesswoman and buys a food truck to spend her time with her three children and her father, who is unaware of his daughter's illness. On this journey she will meet Pepe and they find that they are right for each other.