Ten Pound Poms
A group of Brits leaves post-war Britain in 1956 to embark on an adventure. The Roberts family tries to make the best of their situation as life at the shelter tests them, but they're not the only ones avoiding the truth.
Annie and Kate bond on a road trip. With their mum miles away, Peter and Pattie run wild.
Terry embarrasses Annie at Marlene's party. Meanwhile Pattie's secret is revealed, and Kate's hope is restored.
The Roberts family question their future in Australia and Kate puts her job on the line.