Tender Touches
A very relatable soap opera wherein a love triangle leads to the ultimate discovery of self.
An emergency appointment to sell a foreclosed home takes Curtis away from his dying brother in the hospital.
While Curtis stands on trial for killing Steve, Charlene infiltrates a mysterious train to complete her part of a murder pact.
We flash back to the turbulent times of "The Early 2000's" where a college aged Steve and Curtis meet their new roommate.
Conspiracies and revelations help a blind Steve escape the goat farm and see the truth, but is it too late?
Curtis stabs his brother Steve after catching him an act of betrayal, but this time in song!