Summer Night
Lune (Phuwin Tangsakyuen) has spent most of high school feeling invisible and unimportant – but one day, he's unexpectedly invited to join a group of popular students by White (Dunk Natachai Boonprasert), the school "prince." Lune begins to get closer to the group's members, and the night before summer vacation starts, Lune starts dating Star (Parn Nachcha Chuedang), the school "princess." However, they have to keep their relationship a secret, as White also has feelings for Star, and Lune doesn't want to ruin their friendship. As the summer progresses, the love triangle creates tension within the group, testing each other's friendships and loyalties as secrets threaten their bond. Is there a way for Lune to maintain his romance with Star and his friendship with White, or will he be forced to choose? This drama was adapted from the webtoon of the same name by Boran and by Jormungan.