Terrific Trucks
Multi-Purpose Mayhem; The Selfish Trash Truck
Sparky doesn't review instructions; Stotz learns to be considerate to his teammates.
Stotz gets a new speaker system; Blinker's need for speed puts everyone's safety at risk.