Texas Trocas
Jose, owner of Jarco Trucking, visits Texas Chrome for a full renovation and a "chop-top" -- a complex and delicate metal-cutting process -- on his first truck, La Chaparrita.
Well-known Texas entrepreneur Cesar Rivera pays the brothers a visit, not to have them renovate one of the dozens of trucks in his fleet, but to renovate a Hummer.
A father-son team from Wyoming have travelled to Texas, where the trucks run wild and rust-free. These guys are used to confronting bitter cold and lots of wildlife.
Raul and Rolando welcome a budget-minded businessman to the shop. He knows what he wants, and that's a pimped out truck and trailer.
Rolando has bitten off more than he can chew, with too many trucks, too many deadlines and not enough time. He and Raul take on a cosmetic job for Brown Excavation.