The 7D
When Queen Delightful's beloved Magic Mirror goes missing, it's up to the 7D to track down the culprits.
The 7D need Starchy's help to keep the Queen away from the castle so they can prepare her big surprise party.
The Glooms dognap Queen Delightful's beloved Sir Yipsalot and it's up to the 7D to rescue the royal pup.
When a giant terrorizes Jollywood, Queen Delightful calls upon the 7D to save the kingdom.