The Abundance Code
The Scarcity Trap
Society instills scarcity thinking in us from a young age. We are raised to think of the need to struggle to survive. How can we overcome this fear-based belief that there's not enough to go around?
The Quest Begins
The quest begins when you look at your life and the question arises: Isn’t there a better way?