The Adventures of a Demon King's Daughter
Jo Arah has lived a tragic life, but is given a second chance through reincarnation as Irene Neros Parjunel, the beloved daughter of the Southern Demon King, Kalavan. Initially, Kalavan struggles to accept her, as his wife passed during childbirth, but eventually vows to love and protect her after seeing her resemblance to her mother. Irene grows up under the watchful eyes of the God of the Underworld and her deceased mother's lingering presence, facing unique challenges due to her dual heritage of Heaven and Hell. However, none of this stops her from going on adventures filled with magic, monsters, and more! This animated series was based on the web novel of the same name by Yeowool.