The Alex Megos Formula
Gravity
Follow Alex Megos as he travels to the UK to visit Ben Moon and Jerry Moffat in Sheffield, breathes history in The Foundry Climbing Centre and completes the circle by defying the laws of gravity on the Hubble climbing route.