The Beach Hotel
The rival Grip and Gyllenmark families face new challenges as shocking secrets, intricate murders, and unbreakable bonds collide in the picturesque coastal town of Saltsjövik.
Hotel owner Werner Gyllenmark turns 60 and family and friends have come to celebrate. But also enemies in the form of his rival Egil. Meanwhile, the new receptionist Lojsan arrives in the coastal community.
Marianne mourns Egil's sudden death while Julie doesn't buy that his death was a medication error. Werner reveals who he wants as the new CEO of the hotel.
Petra is devastated by Werner's choice of CEO. Julie has turned to the police to find out more about Egil's medication. Egil's will is read and a shocking secret is revealed.
Sebastian and Shirin are making themselves at home in Saltsjövik now that Sebastian has accepted the position of CEO and Sebastian wants to establish a charged partnership with Mistral.
Petra seems to have suddenly gone underground, so Julie turns to Sebastian to see if he can find out more about Rebecka's mother. Lojsan gets into trouble with a guest which stirs up an old wound.
Petra is missing and the police put out an APB, but Werner thinks he knows why Petra is missing. Once Svante musters up the courage to deal with Lojsan, an old love reappears.