The Beauty Inside
Top actress Han Se Kye (Seo Hyun Jin) has a habit for disappearing out of the blue. But it's for a good reason: her appearance completely changes for one week every month. When she encounters Seo Do Jae (Lee Min Ki), a brilliant airline executive with prosopagnosia – the inability to recognize faces – their lives intertwine in unexpected ways. Remarkably, Se Kye is the only person whose face Do Jae can actually recognize. As their connection deepens, they must navigate the challenges of her unpredictable transformations and his unique condition.
Se Gye runs off from an award ceremony for deeply personal reasons. She became a hot potato once again.
Se Gye turns into a high school boy and somehow gets in trouble and ends up at the police station.