The Best Man: The Final Chapters
Paradise
Harper is Best Man once more when friends reunite in paradise for Quentin's impending nuptials.
Robyn is concerned when Harper pushes to level up his career as well as their home. Jordan gets creative when her new programming slate hits snags.
Lance returns to glory as he encourages Lance Jr. to stay on the same path. Candace pursues a new thesis advisor. Murch tangles with a Karen.
Harper and Robyn contend with work/life conflict as his movie premieres; Jordan, Lance and Quentin grapple with revelations about loved ones and themselves.