The Bible Rules
The Bible Rules on H2 explores the more than 2,000 rules and laws contained in the Bible governing everything from love, war, food and drink to how to pray and what to wear.
Sex
Decode the world in which the Bible's often bizarre rules about sex were established to u how everything from Greek statues to mortality rates influenced the reality of human sexual relations.