Decoding The Past
Bible Code II: Apocalypse And Beyond
A close look at the provocative theory that a cryptogram exists in the Bible outlining past and future events.
Examine the prophecies of Edgar Cayce. Predictor of WWII, deaths of US Presidents and 1960s turmoil. He foretold the Great Depression and prophesied Israel would become a state 15 years before it did.