The Bionic Life
In 2035, the world is populated by humanoid robots indistinguishable from humans, causing public unrest. When a series of android murders occurs, the Mingmou organization dispatches investigators Cheng Nuo (Song Wei Long) and An Qiu (Vicky Chen) to solve the case. Cheng Nuo's cool demeanor complements An Qiu's exceptional empathy as they delve into the investigation, uncovering the blurred lines between human and android existence. As they navigate the complex landscape of these mysterious killings, the duo must confront profound questions about identity, consciousness, and the nature of life itself. Their mission becomes increasingly challenging as they unravel the deeper motivations behind the android murders. This is a 2023 science fiction thriller drama directed by Leste Chen and Hsu Chao Jen.