The Bionic Woman
Jaime Sommers begins a new life teaching school during the week and working for OSI on weekends.
When Jaime is sent to Costa Brava with ace helicopter pilot Jack Starkey to rescue the US ambassador and his family, the mission becomes infinitely more complicated when the ambassador’s wife is trapped in a collapsed building.
Fur is sure to fly when Jaime protects a lion and the other creatures of a wild animal ranch from ranchers out for blood.