Wonder Woman
Based on the classic comic book character about an Amazon princess who travels to America to fight crime and injustice with her superhuman powers, bullet-deflecting bracelets and magic lasso. Set in the style and period of the 1940s.
Fausta: The Nazi Wonder Woman
Wonder Woman must use all her cunning and prowess when confronted by her evil Nazi counterpart.
Wonder Woman infiltrates a dangerous sabotage ring that operates under the cover of a government-sanctioned beauty contest.