The Bond
THE BOND tells the remarkable, moving, and surprising stories of fascinating characters from all walks of life who have formed deep bonds with creatures from across the animal kingdom.
Married to the Mob
Rae Harvey has formed an incredible bond with Kanku while running a kangaroo sanctuary in Australia. When wildfires destroy the sanctuary scattering the kangaroos, she will do everything possible to save them while reconnecting with a traumatized Kanku.
Dances with Dolphins
While visiting Turks and Caicos, Jay Sargent develops a friendship with a bottlenose dolphin named Jojo. It is a friendship that has spanned over two decades, but when Jay is diagnosed with cancer, it is uncertain if she will be able to see Jojo again.
Cate and Chad Battles live the Airstream life with their goat, Frankie. As the summer begins, they set off on a road trip to visit a goat conference, explore nature, and at the final destination, plan to scatter the ashes of Frankie's best friend Maggie.
At a sanctuary in South Africa, Desmond and Elizke Gouws prepare rescued cheetahs to return to the wild. Before their latest rescue Kiki can be released, she and her cubs must first demonstrate their ability to hunt.