The Boston Strangler: The Hunt for a Killer
The Boston Strangler terrorized the city of Boston decades ago in the 1960s. History tells us that Albert DeSalvo was the gruesome killer. Today, modern advances in forensic science and public opinion tell a different, and more tantalizing story.