Confessions of the Boston Strangler
Was Albert DeSalvo the Boston Strangler? 50 years after the killing spree that paralyzed Boston, new DNA evidence sheds light on his guilt. Yet despite breakthroughs in forensics, at the heart of the story, a sinister psycho-sexual enigma remains.