The Burn with Jeff Ross
Meter Maids
It's the series premiere of The Burn with Jeff Ross. Jeff roasts the week's topics with the help of Sarah Silverman, JB Smoove, Amy Schumer, and Ralphie May, and hits the streets to roast meter maids.
Paparazzi
Jeff roasts the week's topics with the help of John Stamos, Gilbert Gottfried, Marc Maron, and Russell Peters, and hits the streets to roast the paparazzi.
Jeff roasts the week's topics with the help of Jimmy Kimmel, Jim Norton, Mary Lynn Rajskub, and Bobby Lee, and hits the streets to roast nightclub bouncers.
Jeff roasts the week's topics with the help of Anthony Jeselnik, Natasha Leggero and Todd Glass, and hits the streets to roast people who illegally park in handicapped spots.
Jeff is joined by Amy Schumer, Chelsea Peretti, Brody Stevens, and Arianny Celestes, and hits the streets to burn a 10 million dollar rock.