The Business
Vision
A personal and professional crisis throws Karin into a risky venture – to be the first escort girl with a proper business plan.
Bundling
Karin and Luna become business partners and start offering their services at stag parties. However, Luna has not lost her dream - to pick up a millionaire.
While Karin is carrying out research with a Focus Group to find out what men really want, Luna is trying to pass herself off as a millionaire to win over Oscar.
Karin has a plan. She will offer her services to the passengers who are victims of overbooking. But the presence of a company executive could ruin everything.
Karin meets up again with an old friend, Augusto, and tells him she is an escort girl. Luna and Magali make a bet with each other about their clients.
Oceano Azul is doing well, but the business is threatened by an investigation by a state prosecutor, on a crusade against prostitution.