The Café Terrace and Its Goddesses
Familia
Upon learning of his grandma's death, Hayato returns to the café she ran for the first time in years. He plans to shut it down, but finds five girls who formerly worked at Familia living there, and they're determined to save it from demolition...
As Familia is about to reopen, Riho tells Hayato that he needs to get along better with Ouka. He tries hard to make amends with her and repeatedly fails, but her reaction changes when he compliments the waitress uniforms she made...
Riho is working the café floor alone on busy days and planning promotions at night, leading Hayato to wonder if she's working too hard. Later, on the café's day off, Hayato happens to see Akane's band performing while he's buying supplies in town.
Shiragiku and Riho compete to see who can make the best toasted sandwich. Ami is acting quieter than usual, and the rest of the gang tries to find out why. As all this goes on, Hayato loses sight of the line between family and working relationships.