Yuri Is My Job!
Worried about her reputation, Hime covers shifts for a cafe manager she accidentally injures to maintain her picture-perfect princess image. But this cafe has a peculiar theme—private school. To put on her best barista schoolgirl act, she’ll be trained by the most graceful girl there, Mitsuki. Under her guidance, Hime’s feelings start to brew, but there’s just one problem—Mitsuki can’t stand her!
Hime fails to hide the truth of her new job when Kanoko follows her to work, and the surprises continue when Kanoko interviews to become the newest waitress at Café Liebe.
Once Mitsuki reveals her real name on her school ID, Hime suddenly remembers an important and painful memory from her past involving someone she used to consider a trusted friend.