The Copenhagen Killer
A Serial Offender Is Made
In the summer of 1990, 28-year-old Anette Just Olesen was killed outside her apartment on Amager. The murder was witnessed by two young men, but the perpetrator was never found.
Double Life
18-year-old student Stine Geisler was killed in the basement of her apartment on Whit Monday, 1990. More than 3,500 people were questioned, but the murderer was never found.
Throughout the years, many women have contacted Sebastian Richelsen. They’re all certain that they were assaulted by Amagermanden. But are there any similarities to the crimes he has already been convicted of?