Until Death Do Us Part
The Suburbs
It becomes clear that Henrik has been living under a serious threat for a long time. Police immediately suspect that Henrik's ex-wife is the one who has been manipulating various people into threatening him.
The Gold
Police discover that Henrik's ex-wife bought gold worth millions, which could have been used to finance Henrik's murder. Even though Billy has been convicted of attempted murder, Henrik's life is still in danger.