The Coroner The Coroner
Solicitor Jane Kennedy returns to the seaside town she left as a teenager to take up the post of coroner, becoming an advocate for the dead as she investigates sudden, violent or unexplained deaths.
First Love
When a teenager is found dead at the foot of a tower, Detective Sergeant Davey Higgins believes it was a tragic suicide, but Coroner Jane Kennedy thinks there is more to the case than meets the eye.
When a body washes up on the shore, Jane is convinced it's a botched sea burial, but Davey believes otherwise. With a steak at stake, both are determined to prove each other wrong.
A man is found dead in a shipwrecked container on the beach. Davey is convinced it was an unfortunate accident, but Jane fears darker forces might be responsible.