The Inspector Lynley Mysteries
When an old school friend contacts Lynley about a missing schoolboy, the inspector soon finds himself launching a murder inquiry.
Lynley and Havers investigate the murder of a stunning young deaf Cambridge University student who was bludgeoned to death.